משרד בוטיק לשיווק דיגיטלי המתמחה בעסקים קטנים
You are currently viewing תפסיקו לחפש את עצמכם בגוגל!

תפסיקו לחפש את עצמכם בגוגל!

לחפש את עצמכם בגוגל

אנחנו נסביר, הרבה מבעלי עסקים, משווקים ומשתמשים בפלטפורמת גוגל,
וספציפית בקמפיין מסוג SEARCH כדי להניב טראפיק איכותי לאתר שלהם או לעמוד הנחיתה.

אז מה הבעיה?

תופעה שכיחה של בעלי עסקים שמפרסמים בגוגל זה לחפש את עצמם, לפעמים בצורה אובססיבית
זאת אומרת בצורה יומית, לחפש בגוגל בצורה ידנית את הביטויים שהם מקדמים
ולראות האם המודעה שלהם עולה בתוצאות החיפוש ומה המיקום שלה.
וחמור מכך, איפה הם ביחס למתחרים וזה סופר סופר שגוי!

קודם כל צריך להבין שהאלגוריתם של גוגל זה אלגוריתם שלומד, גוגל זו מערכת לומדת,
אם היא מזהה גולש אשר מחפש ביטוי מסוים והוא לא הקליק על המודעה שהוצגה בעבר
או לא ביצע את הפעולה הרצויה מבחינת המערכת,
אז בחיפושים הבאים היא פחות ופחות תציג לאותו הגולש את אותן מודעות.

זאת אומרת, כאשר אתם מחפשים ביטוי הקשור לקמפיין שלכם
כמובן אתם לא לוחצים על המודעה ובוודאי לא מבצעים את הפעולה הסופית
וגוגל "רואה" את זה ומכאן להבא תוריד לכם את החשיפה ביחס למודעה/ות .

אתם בפועל פוגעים לעצמכם בנתונים

קביעת אסטרטגיה של קמפיין על בסיס מיקום זה שגוי!
כאשר אתם בוחרים זאת כיעד ראשי אתם דה פקטו פוגעים ביכולת החזר ההשקעה שלכם.
יש מדדים הרבה יותר חשובים למשל כמו ROAS (החזר השקעה ביחס להוצאה)
שצריך להנחות ולהתוות לכם את הדרך באופטימיזציה של הקמפיין.

ברוב הפעמים שמפרסם בוחר להגדיל תקציב או לעשות התאמות בקמפיין על בסיס שיקולי דירוג
(כדי להופיע בביטוי מסוים גבוה יותר בדירוג או יותר פעמים ביום באותו ביטוי) אז החזר ההשקעה נפגם.
צריך לזכור! הרוב המוחלט של העסקים שמקימים קמפיין בגוגל מקימים לשם גדילה ברווח ולא מטרות אחרות ולשם צריך לכוון.

קמפיין זה דבר מאוד אלסטי ודורש כל הזמן מיקרו החלטות כדי לבצע תהליך אופטימיזציה ראוי
ואם בתהליך היומי הזה לא תהיו ממוקדים במטרה העילאית לשמה הקמתם את הקמפיין,
אתם תפספסו וגם לא תייצרו את הרווח אליו אתם יכולים להגיע.

כן, אנחנו יודעים, יש מקרים חריגים ונישתיים שחשוב למפרסם להיות בביטוי מסוים במקום הראשון,
לרוב שיקולי מיתוג ולפעמים גם שיקולי אגו אל מול המתחרה.
צריך לזכור! שתי המטרות לא יכולות להתקיים יחדיו,
אם יש צורך בקמפיין שמטרתו להציב ביטויים במקום הראשון זה קמפיין שונה מאשר קמפיין שמטרתו לייצר מכירות או המרת ללידים.

נ.ב

אהבתם את הפוסט ? זכרו לשתף ולהעביר הלאה

אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן

הכותב הוא ניר חולי המקים והבעלים של חברת NinjaMonkey נינג’ה מונקי בע”מ

צרו קשר או התקשרו 0528803553

נ.ב.ב

* הפוסט נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מיועד לנשים וגברים כאחד.

Nir Huli

ניר חולי המקים והבעלים של חברת נינג'ה מונקי בע"מ אשר מתמחה במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים. בעל תואר שני במנהל עסקים מרצה בכיר ויועץ מאושר דרך משרד הכלכלה.

כתיבת תגובה

רגע! לפני שאנו נפרדים

אנחנו מאוד רגשניים וקשה לנו עם פרידות
ולכן אנו נשמח שתצטרפו לרשימת התפוצה שלנו
תקבלו ישירות אליכם למייל מידע בעל ערך הנוגע לשיווק, מכירה, מיתוג וגם הטבות ועדכונים שווים

תודה על מילוי פרטיכם
נחזור אליכם בהקדם

share with the world