למה בעצם אנשים מבקרים בדף הפייסבוק שלכם?
גולשים ברשת החברתית מתקשרים עם דפים עסקיים ממספר סיבות. המנעד נע מסיבות רגשיות של אהבת המותג ועד המלצה של חבר, אבל מחקר אחרון בתחום, גילה שכאשר
גולשים ברשת החברתית מתקשרים עם דפים עסקיים ממספר סיבות. המנעד נע מסיבות רגשיות של אהבת המותג ועד המלצה של חבר, אבל מחקר אחרון בתחום, גילה שכאשר
למרות אהבתנו הרבה לפלטפורמת פייסבוק, האידיאל מבחינתכם כבעלי עסקים ומבחינתנו כמשווקים, הינו להחזיק בכמה שיותר "נכסים דיגיטליים". מה כוונתנו ב"נכסים דיגיטליים"? דף פייסבוק זהו נכס,
כמשווקים בפייסבוק עלינו להפיק תכנים, אך איך נדע האם הנ"ל רלוונטיים ומעניינים את הקהילה שלי? הרי הנעה לפעולה הינה צורך אקוטי לגדילה ברשת החברתית ושיפור
פייסבוק פרסה בהדרגה (כפי שעושה תמיד) את הממשק החדש של הדפים העסקיים, במידה ולא הגיע אליכם, אל דאגה – פייסבוק הצהירה שהנ"ל יתעדכן אוטומטית אצל
תודעה צרכנית הינה קריטית לתהליך המכירה שלכם. מעבר לפן המיתוגי של דף פייסבוק נראה טוב ומנוהל כהלכה ישנו פן נוסף חשוב לא פחות ואפילו בחלק
הפלטפורמה החברתית דורשת מאיתנו עבודה סיזיפית, לחלוטין מדובר ב"ריצת מרתון" ולא ב"ספרינט". עלינו לעבוד קשה, לנסות ולשנות, להתאים ולבדוק כדי לייצר מנוע תוכן מעניין, מניע
העבודה ברשתות החברתיות הינה עקבית ותדירה, במיוחד בפלטפורמת הפייסבוק בה אנו צריכים להפיק תכנים על בסיס יומי. דמיינו סיטואציה שכבר העליתם פוסט לאויר שהתחיל לקבל
החשיפה האורגנית בפייסבוק (זו אשר לא מיוצרת על ידי קניית פרסום) הולכת ופוחתת. אז איך כן אפשר לייצר כזו ובדגש על איכותית? ישנן מספר דרכים
ניקיון פסח צריך לכלול גם ניקיון דיגיטלי. זה אחלה זמן למחוק תיקיות ישנות במחשב, להעביר קבצים ממאגרי מידע נשכחים אבל גם לעשות ניקיון בפלטפורמה החברתית
פלטפורמת פייסבוק מורכבת משתי זרועות: אורגנית וממומנת. תחת המנעד האורגני ישנן פעולות כגון: הפקת פוסטים, מענה לתגובות גולשים, שיתוף, תיוג, מעקב אחר נתונים ועוד.. תחת
טוב לא באמת 30 שניות, אלא אם כן יש לכם קריאה ממש מהירה אנחנו יכולים לדבר היסטוריה עתיקה עוד מימי המצאת הפפירוס או השימוש הראשון
כל בעל עסק המוציא את כספו רוצה לראות תשואה, עדיף כמה שיותר וכמה שיותר מהר. אבל שיווק בכללותו ושיווק בסושיאל בפרט הינו כהשקעה לכל דבר,
אנחנו מאוד רגשניים וקשה לנו עם פרידות
ולכן אנו נשמח שתצטרפו לרשימת התפוצה שלנו
תקבלו ישירות אליכם למייל מידע בעל ערך הנוגע לשיווק, מכירה, מיתוג וגם הטבות ועדכונים שווים