
פייסבוק ופרטיות איך זה מתחבר?
פייסבוק כרשת החברתית הגדולה בעולם הואשמה ומואשמת רבות כפוגעת בפרטיותם של המשתמשים שלה, התשובה המוחלטת מצידה לכל טענה שכזו (בתרגום חופשי) "לא רוצים? תתנתקו!" לאחרונה
פייסבוק כרשת החברתית הגדולה בעולם הואשמה ומואשמת רבות כפוגעת בפרטיותם של המשתמשים שלה, התשובה המוחלטת מצידה לכל טענה שכזו (בתרגום חופשי) "לא רוצים? תתנתקו!" לאחרונה
ככל שאתם נמצאים יותר זמן ברשת האינטרנט ומשקיעים משאבים לשווק בסביבה זו, אתם מבינים שבכדי ליהנות מנכסים דיגיטליים מניבים מדובר בפעילות רחבה הכוללת כתיבת תוכן
במידה ואתם טירונים בעולם הרשתות החברתיות כדאי שתציצו בכתבה הבאה, זו תעשה לכם ביאור על המהפכה הדיגיטלית שהרשתות החברתיות הביאו לחיינו. במידה ואתם כבר חיים
איך אני ממקסם את השהות שלי בפלטפורמה החברתית הגדולה בעולם? הרי מנהלי דפים עסקיים ובעלי העסק מעוניינים להפיק את הפוסט המושלם, כזה שיניב את מירב
יאמר לזכות מערכת פייסבוק שהיא לא "קופאת על שמריה", משנה תמידית ומשתנה ומספקת לנו בעלי העסקים והמשווקים אתגר שוטף להתאים את הפעילות שלנו אליה. הפעם
המרשתת הפכה ממזמן קרקע השיחה המועדפת, האמיתית והבלתי מתווכת של העם. המקום בו דעות אמיתיות נשמעות ומועברות ללא קישור של כתבים, רשתות טלויזיה ועורכים. הרשת
נכון שהרשת החברתית המובילה בישראל ובעולם כרגע הינה פייסבוק. ואנו מתים ואוהבים אותה עד בלי די. אבל כבעלי עסקים, חשוב שתכירו פלטפורמות נוספות ואת יתרונותיהן
אנחנו חיים במציאות לא פשוטה, בה אירוע רודף אירוע ותשומת ליבם של הצרכנים שלנו נתונה לכל כך הרבה גירויים, לא רק עסקיים אלא גם ביטחוניים,
אז המשכתם לקרוא, מעולה! סימן שאתם בעניינים ורוצים לדעת עוד, בפייסבוק יש טקטיקות ניהול מומלצות שמעל הכל, יאפשרו לכם למקד פעילות עסקית, מה שמוביל בצורה
גולשים ברשת החברתית מתקשרים עם דפים עסקיים ממספר סיבות. המנעד נע מסיבות רגשיות של אהבת המותג ועד המלצה של חבר, אבל מחקר אחרון בתחום, גילה שכאשר
למרות אהבתנו הרבה לפלטפורמת פייסבוק, האידיאל מבחינתכם כבעלי עסקים ומבחינתנו כמשווקים, הינו להחזיק בכמה שיותר "נכסים דיגיטליים". מה כוונתנו ב"נכסים דיגיטליים"? דף פייסבוק זהו נכס,
כמשווקים בפייסבוק עלינו להפיק תכנים, אך איך נדע האם הנ"ל רלוונטיים ומעניינים את הקהילה שלי? הרי הנעה לפעולה הינה צורך אקוטי לגדילה ברשת החברתית ושיפור
אנחנו מאוד רגשניים וקשה לנו עם פרידות
ולכן אנו נשמח שתצטרפו לרשימת התפוצה שלנו
תקבלו ישירות אליכם למייל מידע בעל ערך הנוגע לשיווק, מכירה, מיתוג וגם הטבות ועדכונים שווים