משרד בוטיק לשיווק דיגיטלי המתמחה בעסקים קטנים
You are currently viewing סודות הפרסום הממומן בפייסבוק נחשפים

סודות הפרסום הממומן בפייסבוק נחשפים

אז המשכתם לקרוא, מעולה! סימן שאתם בעניינים ורוצים לדעת עוד, בפייסבוק יש טקטיקות ניהול מומלצות שמעל הכל, יאפשרו לכם למקד פעילות עסקית, מה שמוביל בצורה מיידית לחסכון במשאבים: זמן וכסף וגדילה ברווחיות.

הפוסט הזה מיועד לעסקים, משווקים, שכבר ניהלנו כמה קמפיינים באופן כללי במהלך חייהם הדיגיטליים וספציפית בפייסבוק.

נתחיל את הפוסט בכותרת הזו: טרגוט נכון ומדויק חשוב אפילו יותר מהקראייטיב עצמו! 
דוגמה: אם תעמדו באמצע ריצת מרתון עם בקבוק מים, פחות ישנה לרצים איזו תוית מצויה על הבקבוק אלא מאוד יחשקו במוצר שלכם כי אתם יצרתם פנייה מאוד ממוקדת ורלוונטית.

לאחר שהבהרו אקסיומה בסיסית זו, ניתן לגעת בנקודות הבאות:

1. תעקבו אחר המתחרים, אבל שאנחנו אומרים לעקוב ולבחון וללמוד אנחנו מתכוונים לכך. יש לא מעט תוכנות שיספקו לכם זאת, אנחנו ממליצים את התוכנה הזו:  http://follow.net/

2. אל תחששו להשתמש במודל Ocpm , מודל חשיפה אוטומטי שהמערכת מציעה לכם. נכון, אתם משלמים על חשיפה, אבל זו חשיפה ממוקדת בהתאם למטרה אשר הוגדרה עם הקמת הקמפיין.

3. פייסבוק מתחילה לפרוס את הכלי הניהולי המעולה AUDIENCE INSIGHTS אשר מספק לכם מאפייני קהל מטרה של העוקבים שלכם אבל לא רק, גם מכלל פייסבוק ואפילו מחוצה לה על ידי שאיבת נתונים מהרכיב הFACEBOOK CONNECT שמשולב היום בהמון אתרים/אפליקציות.

4. בחנו בקטן, מרוצים מהתוצאות? הגדילו (גם בתקציב וגם בפילוח). אבל אל תוותרו כבר מההתחלה על קמפיין מטורגט ומפולח, ההרחבה תיעשה בעזרת כלי ה LOOK ALIKE AUDIENCE. 

5. אל תצפו שאתם תובילו את הגולשים ישירות ממודעה לעמוד מכירה וזהו. זה לא עובד ככה! עליכם "לבשל" אותם, לייצר עבורם משפך שיווקי אשר מוביל אותם דרך מערכת סגורה שלכם כבעלי עסקים. ממודעה אל עבר עמוד נחיתה בה הם מקבלים פירוט והסבר על המוצר/שירות אבל אתם לא "מאיימים" עליהם ישר במכירה, לאחר מכם שהם חוזרים שוב לפייסבוק הם נתקלים בקמפיין שלכם שמגיע מכיוון ה RETARGETING שפייסבוק יכולה להציע, ואז אותם גולשים, כבר מכירים את המותג, קראו עליו והרבה יותר מוכנים עכשיו בהקלקה השנייה להגיע לעמוד המכירה.

6. אל תוותרו על AB TESTING/SPLIT TESTING לבחינת המודעות. מרמת התמונה כמובן ועד פילוחים שונים (מגדר, גיל ועוד..)

7. תנסו לייצר לגולשים "הפרעה בגלישה". הגולשים מופצצים כל היום במסרים שיווקים ולכן הם כבר אדישים, תיצרו סיפור עבורם שהם יהיו חייבים לעצור ולהתעניין ולדעת מה קורה הלאה. 
דוגמה: רואים בתמונה את איציק חונק את שמוליק ובכותרת רשום: "איציק מאוד כועס על שמוליק". בכותרת המשנה רשום:  "רוצים לדעת למה?"
כמובן הדוגמאות הקריאטיביות אין סופיות והן תלויות בחינה וכמובן מי קהל המטרה שלכם, אבל תמיד תנסו לחשוב מחוץ לקופסה ותבנו נרטיב סביב הקריאייטיב, כזה שהיה גורם לכם להתעכב עוד חצי שנייה על מודעה, אותה חצי שנייה עושה את ההבדל בתודעה הצרכנית.

אנחנו יודעים, יש עוד ניואנסים שיכולים לשפר את מערך הפרסום שלכם בפייסבוק, אם רוצים להרחיב קריאה בנושא תוכלו לעשות זאת כאן 

זכרו! אם אהבתם את הכתבה, החובה הסושיאלית והמוסרית שלכם להעביר אותה הלאה 🙂

נשמח לעמוד לרשותכם ולספק שירותי דיגיטל ופרסום איכותיים, אל תהססו ליצור קשר וליהנות מפגישת ייעוץ ראשונה חינם 

Nir Huli

ניר חולי המקים והבעלים של חברת נינג'ה מונקי בע"מ אשר מתמחה במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים. בעל תואר שני במנהל עסקים מרצה בכיר ויועץ מאושר דרך משרד הכלכלה.

כתיבת תגובה

רגע! לפני שאנו נפרדים

אנחנו מאוד רגשניים וקשה לנו עם פרידות
ולכן אנו נשמח שתצטרפו לרשימת התפוצה שלנו
תקבלו ישירות אליכם למייל מידע בעל ערך הנוגע לשיווק, מכירה, מיתוג וגם הטבות ועדכונים שווים

תודה על מילוי פרטיכם
נחזור אליכם בהקדם

share with the world