משרד בוטיק לשיווק דיגיטלי המתמחה בעסקים קטנים
You are currently viewing למה בעצם אנשים מבקרים בדף הפייסבוק שלכם?

למה בעצם אנשים מבקרים בדף הפייסבוק שלכם?

גולשים ברשת החברתית מתקשרים עם דפים עסקיים ממספר סיבות. המנעד נע מסיבות רגשיות של אהבת המותג ועד המלצה של חבר, אבל מחקר אחרון בתחום, גילה שכאשר גולשים מבקרים ישירות בטיימליין של החברה (ציר הזמן) זה בעיקר בשביל דבר אחד! שירות לקוחות. (אבל לא רק).

82% מהגולשים עשו שימוש בפייסבוק אל מול דפי מותגים לצורכי שירות לקוחות, קבלת מענה אנושי מהיר מהחברה או מי מנציגה.

66% מהגולשים עשו שימוש בפייסבוק אל מול דפי מותגים לצורכי קנייה כגון: מציאת הנחות/קופונים.

מהם פלחי הגיל אשר בעיקר מחפשים את הפן המכירתי ברשת החברתית? התוצאות בתמונה המצורפת יפתיעו אתכם.

מתוך אותם ה66% אשר מחפשים בפייסבוק אחרי דילים והזדמנויות מכירה:

59% בפלח גיל 18-29

64% בפלח גיל 30-44

68% בפלח גיל 45-60

80% בפלח גיל 60+

רוצים לשפר את יכולות המכירה שלכם בפייסבוק? קראו את הפוסט שלנו בנושא, לחצו כאן

Screen-Shot-2014-06-27-at-11.22.56-AM

אהבתם את הפוסט? מוזמנים לשתף עם החברים והחברות! 

Nir Huli

ניר חולי המקים והבעלים של חברת נינג'ה מונקי בע"מ אשר מתמחה במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים. בעל תואר שני במנהל עסקים מרצה בכיר ויועץ מאושר דרך משרד הכלכלה.

כתיבת תגובה

רגע! לפני שאנו נפרדים

אנחנו מאוד רגשניים וקשה לנו עם פרידות
ולכן אנו נשמח שתצטרפו לרשימת התפוצה שלנו
תקבלו ישירות אליכם למייל מידע בעל ערך הנוגע לשיווק, מכירה, מיתוג וגם הטבות ועדכונים שווים

תודה על מילוי פרטיכם
נחזור אליכם בהקדם

share with the world

דילוג לתוכן