משרד בוטיק לשיווק דיגיטלי המתמחה בעסקים קטנים
You are currently viewing שגרת יומו של מנהל רשתות חברתיות

שגרת יומו של מנהל רשתות חברתיות

פעילות שיווקית ברשתות חברתיות, בין אם אתם בעלי עסקים שעושים זאת לבד או נעזרים באנשי מקצוע, דורשת לא מעט סיזיפיות, תדירות ונוהל עבודה קפדני עם המון משמעת עצמית.
אז ללא הקדמה נוספת, ממה מורכב סדר היום המומלץ לניהול רשת חברתית?
*אנחנו מדלגים בהסברנו על שלב האסטרטגיה מפאת מיקוד הפוסט, אך מזכירים את חשיבותו הרבה, עליכם להבין בצורה הכי מעמיקה: מי קהל המטרה, המתחרים, מה הבידול שלכם, מה המטרות שלכם, מה התקציב, מה הנכסים הדיגיטליים הקיימים ועוד..רק לאחר מכן תוכלו לעבור לשלב הטקטיקה המפורט שבעצם מטרתו להוציא לפועל את האסטרטגיה שבניתם ולייצר פעילות סושיאל איכותית.

שלב 1 יצירת תוכן 

עליכם להכין פוסטים. מעולים, מתוחכמים, יצירתיים ומעוצבים שידברו אל קהל המטרה שלכם, יתנו לו ערך מוסף מעל הכל ויבלטו מעל שאר המתחרים.
מעבר לכך, על הפוסטים לעורר "מעורבות": שיתופים, תגובות, לייקים, הקלקות. 
אתם יכולים להחליט האם אתם מכינים פוסטים על בסיס יומי או מספר תכנים מתוזמנים קדימה, אנו ממליצים כמובן לעבוד עם תוכנית עבודה מסודרת, שלא כל יום תקומו "ותשלפו מהמותן", עם זאת אל תכינו תוכנית עבודה קשיחה מדי, השאירו מקום לגמישות למאורעות ואירועים אקטואליים, זכרו! רשתות חברתיות הינן מקום חי ודינמי ואתם ו/או העסק שלכם לא חיים בבועה מנותקת.
תוכלו לקרוא כאן איך לייצר את הפוסט המושלם.

שלב 2 הפצת תוכן

יצרתם תוכן מעולה! יופי, עליכם להשקיע לא מעט לחשוף אותו לאנשים הרלוונטיים, אז נכון, במידה והוא יהיה מאוד מעניין הוא ישתרשר בעצמו, אבל בעולם העסקי של רשתות חברתיות, (ובמיוחד בעולם העסקי של פייסבוק נכון להיום) מעטים התכנים שיוצרים השתרשרות אורגנית טבעית ועליכם לסייע לתפוצה אם על ידי רכישת מדיה ממומנת, שיתוף הפוסט בנכסים דיגיטליים נוספים שלכם,  העלאת הקישור לפוסט בדיוני פורומים שונים ועוד..

שלב 3 יצירת קשרים אישיים

הרשתות החברתיות הן קודם כל קרקע לשיחה בין אישית, תתפלאו לגלות שאם תשקיעו תשומת לב יומית בפרגון לאחרים: תגובות אוהדות, עשיית לייק, שיתופים, זה יחזור אליכם עשרות מונים. הקדישו בכל יום זמן ל"פיתוח קשרים דיגיטליים". 

שלב 4 מענה לתגובות גולשים

בהמשך לסעיפים הקודמים, אתם רוצים לקבל "מעורבות" גולשים, זה מה שיגרום לכם לגדול, להיחשף יותר ומכאן גם בסופו של יום (אם תעשו פעילות סושיאלית נכונה) לייצר רווח עסקי גדול יותר. אבל, מדובר בכביש דו סטרי, היו מוכנים וזמינים לתגובות גולשים וניהולן. הקדישו זמן בפעילות היומית להשיב במהירות, באדיבות ומקצועיות. חווית השירות הדיגיטלית שתעניקו ברשת מאוד תשפיע על החלטת הרכישה הסופית של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, עד כמה תשפיע? תקראו כאן! וגם כאן 

שלב 5 אנליטיקס

אז יצרתם תכנים, הפצתם, דיברתם, הקשבתם ו…האם זה עובד? עליכם להקדיש זמן גם לבחינת המדדים בקהילות שבניהולכם. הרשתות החברתיות בכללותן מציעות מערכות אנליטיקס מובנות המאפשרות לכם להבין אילו תכנים עבדו יותר, אילו פחות ומכאן איך להמשיך את טקטיקת הסושיאל שלכם. 
תוכלו לקרוא כאן איך בקלות ובחסכון בזמן, תדעו מה עובד עבורכם בפייסבוק.

כמובן תזכרו! לא מדובר בסט משימות אשר אתם מבצעים בצורה חד פעמית, עליכם לחזור על השלבים שוב ושוב, לשדרג ולשפר היכן שניתן, להיות עקביים וסבלניים, בסוף זה ישתלם לכם 🙂


אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן 

הכותב הוא ניר חולי המקים והבעלים של חברת NinjaMonkey (נינג'ה מונקי בע"מ)

Nir Huli

ניר חולי המקים והבעלים של חברת נינג'ה מונקי בע"מ אשר מתמחה במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים. בעל תואר שני במנהל עסקים מרצה בכיר ויועץ מאושר דרך משרד הכלכלה.

כתיבת תגובה

רגע! לפני שאנו נפרדים

אנחנו מאוד רגשניים וקשה לנו עם פרידות
ולכן אנו נשמח שתצטרפו לרשימת התפוצה שלנו
תקבלו ישירות אליכם למייל מידע בעל ערך הנוגע לשיווק, מכירה, מיתוג וגם הטבות ועדכונים שווים

תודה על מילוי פרטיכם
נחזור אליכם בהקדם

share with the world