משרד בוטיק לשיווק דיגיטלי המתמחה בעסקים קטנים

טיפים

כל אחד מאיתנו רוצה לקבל ייעוץ ועדיף בחינם, אז ריכזנו עבורכם טיפים קטנים אך עם תמורה גדולה שיעשו לכם סדר מחשבתי בעולם של שיווק דיגיטלי בכלל וקידום ברשתות חברתיות בפרט. בקיצור טיפ נינג'ה אמיתי 🙂

*הטיפים נכתבו בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, כמובן מיועדים לגברים ונשים כאחת.

יש לא מעט יועצים, לא מעט מומחים יש לא מעט טיפים ולא מעט המלצות. זכרו לא לקחת את הכל כ”תורה מסיני”, תמיד השאירו מימד של בדיקה על הקהילה שלכם, כל קהל מטרה הוא ייחודי ומיוחד.

דאגו שהשפה ביישות העסקית שאתם מנהלים, תהיה אחידה ומתאימה לקהל המטרה. השפה שמתאימה לקידום פאב לא מתאימה לקידום סוכנות ביטוח.
אל תתביישו להיעזר באנשי מקצוע, מיקוד זה דבר חשוב וסביר להניח שאתם טובים אבל לא מעולים בכל התחומים. תנו לאנשי מקצוע לעזור לכם לייצר עסק ושיווק דיגיטלי ברמה גבוה
אל תפתחו דף פייסבוק במטרה למכור, פתחו דף פייסבוק במטרה ליצור תוכן מעניין, רלוונטי וכייפי לקהל היעד שלכם. אם אכן כך יהיה התוכן, הפן המכירתי\עסקי יגיע לבדו ללא מאמץ מיותר.
עולם הדיגיטל מציע כלים נפלאים, לרוב כל כלי יקנה לכם פתרון עסקי נקודתי, אך שילובם ייצור שיווק רב עוצמה!
אם סימנתם מטרה, לאחר תהליך חשיבה ראוי ואיכותי, והרכבתם תוכנית מפורטת להשגתה. תהיו נחושים להשיגה, בדרך תמיד יהיו את הספקנים, המלגלגים והקנאים. המטרה תהיה לכם כמגדלור והאמת הפנימית שלכם כמצפן.
פעילות ברשתות חברתיות דורשת זמן, גם אם אתם עושים הכל “לפי הספר” מרכיב הזמן הינו מאוד חשוב בבניית קהילה איכותית.
אתם חלק מקהילה, זה שאתם נמצאים ברשת חברתית כזו או אחרת לא אומר שאתם מקדמים תוכן או מקודמים. אתם חלק מקהילה ועליכם להתנהג כך, להגיב, לאהוב, לשתף גם תכנים של יוצרי תוכן אחרים ובכך תפנו זוגות עיניים דיגיטליות גם לפעילות שלכם.
השיווק ברשתות חברתיות הוא קודם כל תשוקה, אם תתייחסו לנוכחות העסקית שלכם בפלטפורמה זו לא כפעולה שיווקית גרידא אלא כמקום לשיתוף, עניין וכיף, תשיגו הרבה יותר היענות ועניין לתכנים שאתם מפיקים.
למרות שפע הטכנולוגיה סביבנו, עדיין אין תחליף ליחס אישי ולתקשורת בין אישית. קלות הגישה לאנשים בכל זמן גורמת לנו לעיתים להיות עצלנים וחבל, תתפלאו להיווכח עד כמה שיחה בארבע עיניים תורמת לעסק שלכם. אז התנתקו מדי פעם מהמרחב הדיגיטלי, כדי להתחבר לסביבה הפיזית.
הרשתות החברתיות זה המקום שלכם כבעלי עסקים, להציג את הפן האנושי, את “מאחורי הקלעים”. זכרו! אנשים עושים עסקים עם אנשים ולא עם מותגים.
מספר לייקים\עוקבים גבוה אינו מטרה! למספר הלייקים\עוקבים לעמוד שלכם או ליישות הדיגיטלית שלכם אין משמעות במידה ואותם עוקבים אינם איכותיים, קרי, לא תואמים את קהל המטרה המוגדר והרלוונטי לעסק שלכם.
למרות האופציות הטכנולוגיות הרבות להפקת תוכן, הפצת תוכן, ויצירת קשרים עסקיים, עדיין אין תחליף לבניית תוכנית עסקית ראויה. זו בשילוב עם הכלים הנפלאים אשר לרשותנו כיום, יניבו לכם עסק מצליח.
כיום בעולם של רשתות חברתיות ובמיוחד בפייסבוק, קשה להגיע למטרות עסקיות רצויות ללא תקציב מנוהל נכון המוקדש גם לרכישת מדיה. אין תחליף כמובן, לתוכן נכון ומדויק לקהל המטרה שלכם, אבל קניית המדיה תעזור לכם (בין היתר), לחשוף אותו ליותר גולשים.

עולם השיווק הדיגיטלי בכלל ופייסבוק בפרט מביאים עימם שינויים תכופים, הקפידו לפנות לעצמכם בכל יום לפחות שעה, בה אתם תתעדכנו בשינויים הנוכחיים ובאלו העתידים לבוא.כך תנהלו שיווק גמיש, אפקטיבי ורלוונטי. תהיו מובילים ולא מובלים.

מספר לייקים\עוקבים גבוה אינו מטרה! למספר הלייקים\עוקבים לעמוד שלכם או ליישות הדיגיטלית שלכם אין משמעות במידה ואותם עוקבים אינם איכותיים, קרי, לא תואמים את קהל המטרה המוגדר והרלוונטי לעסק שלכם.

כתיבת תגובה

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו

רוצים לקבל מידע בעל ערך הנוגע לשיווק, מכירה, מיתוג וכל מה שעסק קטן זקוק לו?

הצטרפו לרשימת התפוצה שלנו והמיילים שלכם יהיו עשירים ומועילים יותר

תודה על מילוי פרטיכם
נחזור אליכם בהקדם

share with the world

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
דילוג לתוכן