**הפוסט רשום בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך פונה כמובן לשני המינים** שיווק זו עבודה ובמיוחד שיווק בעולם הדיגיטלי שהינו עולם מאוד דינמי ולעיתים קשה לעקוב, יתרה מכך, אם אתם בעלי עסקים או יזמים קטנים ומטלת השיווק על כתפיכם בכלל מדובר במטלה לא פשוטה שגוזלת לא מעט זמן ואנרגיה. אנחנו רוצים לסייע לכם בכך, ניר

Read more…

**הפוסט רשום בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך פונה כמובן לשני המינים** אנחנו כבר מורגלים דיגיטלית לדעת שתוכן וידיאו כיום הוא ה-סוג תוכן החשוב, הנחשף והמשורשר ביותר כיום ברשת בכלל ובפייסבוק בפרט, הרשת החברתית כבר שמה בחזונה להיות רשת מבוססת וידיאו ועם רכישות חשובות כגון Oculus גם חווית הצפייה הולכת להשתנות. צפו בדוגמה הבאה לחווית

Read more…

**הפוסט רשום בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך פונה כמובן לשני המינים** מערכת הפרסום הממומן בפייסבוק הינה מערכת מאוד רחבה, עמוקה ובעלת אפשרויות רבות שכל אחת מהן ראויה לדיון והבנה מעמיקים. החיבור בין כל המשתנים בצורה נבונה ותואמת לקהל המטרה שלכם יבוא לידי ביטוי בצורה חד משמעית בתצורה של: חשיפה גבוה, עלויות הקלקה נמוכות ,

Read more…

**הפוסט רשום בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך פונה כמובן לשני המינים** הפוסט הבא הולך לעצבן לא מעט מקדמי דיגיטל ו/או מנהלי שיווק במרחב הדיגיטלי ולמען האמת, גם יעשה את החיים שלי ליותר “מורכבים” אבל לדעתי האמת צריכה להיאמר! תחום השיווק הדיגיטלי צובר תאוצה אדירה וביקוש השוק לאנשי מקצוע רק הולך וגובר מה שאומר שיש לא

Read more…

**הפוסט רשום בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך פונה כמובן לשני המינים** מי אשר משווק בפייסבוק מכיר את המגבלה המעצבנת, המעיקה והמיותרת שחסמה כל מי שניסה להעלות מודעה שעל גבי התמונה המעוצבת יש יותר מ 20% טקסט. המגבלה בבסיסה הציגה היגיון פרסומי, היא ניסתה לדחוף את המפרסמים להוריד מלל מהתמונה ולייצר בסופו של דבר מודעות

Read more…

**הפוסט רשום בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך פונה כמובן לשני המינים**  פעמים רבות אנו נוטים לחשוב שבעולמנו אין יותר מקום לפרטי, הרגשי והאישי, השיח דיגיטלי יותר ויותר, מיצורים חברתיים הפכנו ליצירי המדיה החברתית, ולשבויים של הניוז פיד שלנו, מפגשים חברתיים הפכו לשיחת ועידה במסנג’ר או בוואטסאפ הכל מדיד ונמדד במספרים וחוויה אמיתית הופכת להיות עוד תמונה באינסטגרם

Read more…

**הפוסט רשום בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך פונה כמובן לשני המינים** עסקים עושים עם אנשים, זאת כולם יודעים ומסתבר שגם בפייסבוק. זו תקופה שיש דגש חזק בדפים עסקיים בפייסבוק על נושא שירות הלקוחות, הן מהכיוון של האפשרות הקיימת להכנת “מחסנית” תגובות אשר תשלח כמענה אוטומטי לפונים במקרה של עומס או כאשר מתבצעת פנייה לא

Read more…

**הפוסט רשום בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך פונה כמובן לשני המינים** אמש, 12.4.16, התרחשה וועידת המפתחים השנתית של פייסבוק ה F8, וועידה זו בדר”כ מעוררת לא מעט תשומת לב כי היא מציגה חידושים וכיווני מחשבה אליה מכוונת הפלטפורמה החברתית הגדולה בעולם. כבר יצאו לא מעט קטעי מידע אשר מסכמים את הנושאים אשר הועלו אבל

Read more…

**הפוסט רשום בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך פונה כמובן לשני המינים**  כאשר פלטפורמת אינסטגרם אשר מנתה 13 עובדים נרכשה במיליארד דולר בחודש אפריל 2012, לא מעט הרימו גבה, היו וישנם לא מעט אפליקציות לעיבוד תמונה טובות יותר בשוק, אז נכון שקצב הצמיחה המסחרר במשתמשים הביא למצב ששתי ענקיות כגון גוגל ופייסבוק רבות עליה מה

Read more…

**הפוסט רשום בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך פונה כמובן לשני המינים** פייסבוק מחדשת מחדשת מחדשת והפעם מוסיפה פיצ’ר שבעלי עסקים קטנים ובעלי דף עסקי חיכו לו זמן רב, האפשרות לכתוב פוסט בכמה שפות שונות. פייסבוק כרשת חברתית “דורשת” מכם (במידה ותרצו להצליח ולייצר קהילה ערה) לייצר פוסטים אישיים, אשר מדברים אל הקהל שלכם ומה

Read more…