צרו קשר

פייסבוק עושה ניקיון לפסח

פייסבוק ממשיכה להשתנות, לשנות ולנסות לספק ממשק הרבה יותר טוב ואיכותי.
הפעם על הפרק, מהלך “ניקיון” לייקים של פרופילים לא פעילים, הרשתות החברתיות בכלולתן, לאחרונה היו אלו טוויטר, אינסטגרם ועכשיו פייסבוק יוצאות בפעולות אקטיביות בכדי להפוך לרשתות איכותיות יותר, רשת חברתית מהותה ובסיסה באינטראקציה בין המשתמשים וכאשר זה במגמת ירידה יש צורך לעשות “ביעור חמץ”.
*דרך אגב זהו לא המהלך הראשון שפייסבוק עושה בנושא, תוכלו לקרוא כאן על מהלך נוסף שבוצע כבר בנובמבר 2014 .
אז מתי מתוכנן המהלך המדובר?
ב 12.3.15 ייתכן ותחוו ירידה במספר הלייקים בעמודים שלכם, מדוע? פייסבוק תסיר את הלייקים מפרופילים שזיהתה כ:

א. משתמשים אשר החליטו לסגור את הפרופיל שלהם בפייסבוק.
ב. לא עלינו, אבל פרופיל המייצג אדם אשר נפטר וכעת הדף שלו הפך לדף זיכרון
אנו מטיפים אחר המנטרה הזו שוב ושוב, מספר לייקים גבוה אינו אומר כלום במידה ולא מדובר בעוקבים איכותיים, קרי , אשר בהלימה לקהל המטרה המוגדר שלכם . לכן מאותה לוגיקה חשוב לזכור שמדד המעורבות כמובן יותר חשוב ממדד התפוצה וכנגזרת מדד התפוצה הכוללת חשוב יותר ממספר העוקבים (הלייקים) שיש לכם לעמוד.

אז נכון, כבעלי עסקים הכי קל לנו להסתכל על המדד שנקרא עוקבים (לייקים לעמוד) ולראות אם הוא בגדילה ולהיות מבסוטים, אך מדד זה כפי שהבנתם עד כה מטעה, ולא ערובה לאיכותיות ובוודאי לא להצלחה עסקית.

אבל אל תתבאסו! שינוי זה לטובה, שכן אומנם אולי בצורה רגעית תהיה ירידה בכמות הלייקים, אך במילא מדובר בפרופילים אשר לא בצעו שום “מעורבות” בדף שלכם ולכן יש סיכוי שתראו גדילה יחסית (באחוזים) מכיוון מדדי החשיפה ומדד המעורבות.
מעבר לכך, בהמשך עבודת ניהול נכונה, מהר מאוד תגיעו למספר הלייקים הקודם אבל כעת הוא יהיה איכותי הרבה יותר ונכון יותר עסקית.

אנחנו כאן לשירותכם כדי לספק מוצרי דיגיטל מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים. מוזמנים ללחוץ כאן 

הכותב הוא ניר חולי המקים והבעלים של חברת NinjaMonkey (נינג’ה מונקי בע”מ)

Nir Huli

ניר חולי המקים והבעלים של חברת נינג'ה מונקי בע"מ אשר מתמחה במתן פתרונות שיווק דיגיטליים לעסקים קטנים ובינוניים. בעל תואר שני במנהל עסקים מרצה בכיר ויועץ מאושר דרך משרד הכלכלה.

אז מה דעתך ?

Call Now Button